سلام دوستان


اگه جنبه نداری عاشق نشو

هرگز مایوس نشو


سلام دوستای گلم...


این اولین مطلبیه که تو این وبم میزارم ...


امیدوارم که بتونم به کمک شما دوستان


لحظات خوشی رو با هم داشته باشیم....

 



نظرات شما عزیزان:

mp
ساعت2:41---15 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
وب حالبی داری . من محمد پناهی هستم قربانی یک خیانت تلخ . وب من در مورد خیانت و دلایل خیانته
سر بزن و با نظرات خوب خودت کمک کن تا بتوانم وبم را آپ کنم .


نادیا
ساعت21:36---4 بهمن 1390
سلام عزیز.وب خیلیییییییی قشنگی داری.اگه حاضربه تبادل لینک بودی منوباعنوان اگه عاشقی.......وادرسbestveb.loxblog.com
لینک کن وبهم خبربده که باچه اسم وادرسی لینکت کنم
مر30عزیزم


من
ساعت19:02---3 بهمن 1390
لینک شدی جیگر

من
ساعت18:39---3 بهمن 1390
سلام خوش اومدی
خوش حال میشم اولین کسی باشم که لینکت میکنم اگه خواستی منو بلینک بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 بهمن 1398برچسب:سلام,ساعت 18:12 توسط love| |


Power By: LoxBlog.Com